Sunday 20 July 2008

E de ström?

Tiderna ändras. saker börjar falla på plats. Om en månad blir det flytt. jag o Ida flyttar till isafjördursgatan(nej, vi kunde inte hitta en gata med krångligare namn). finfin trea. nya tapeter o allt. härligt. o skolan börjar den 25:e. nu ska jag bli journalist minsan. aldrig mera vården, jag är så trött på det, man får mer skäll än en telefonförsäljare.
Men jag är förvånansvärt lycklig över att stanna här i Linkan. Jag har alltid saknat att känna att jag tillhör nåt och efter ca två års total rotlöshet ska det bli så skönt att få nåt att kalla mitt eget. Och jag bor med världens bästa, Jag har henne att tacka för väldans mycket.

jag sitter o lyssnar på the promise, o jag kom på att det va länge sen jag ägnade honom en tanke. man säger att tiden läker alla sår, och det verkar stämma. men det är ju otroligt hur kännslor kan dö, när man en gång i tiden trott att känslorna ska ta död på en istället.

På fredag är det löning, då blir det utgång igen. jag har så gott som hämtat mig helt från förra fyllelsaget. jag, tina o louise på platens. mer vet jag knappt. haha det gick till historien som tidernas värsta. hade sån ångest att inte ens Ninas 21:års dag kunde få mig att gå påt igen. men men, den som inte gör dumheter som ung dör i förtid, som en gubbe på jobbet sa till mig:).

Nej nu ska jag o frugan sätta på en rulle. over and out.

No comments: