Saturday 26 July 2008

and I just cant pull myself away

"det är mest synd om dom som inte fattar hur bra vi är".
Lördagkväll, vilket betyder att det va fredag igår. jag hade inte vart ute på över två veckor och tänkte ställa till med storkalas. jag o Nina satt hoss henne o snacka skit tills det va platensdax. jag tyckte inte att jag blev full, vilket inte var sant för jag va ordentligt på lyset. gick förbi BQ och tog en mintu. inte smart. nästan inne på platens kom vi på att vi inte hade några pengar att betala med. jag fick panik och tappa väskan på dörvaktens fötter. men så kom vi ju på att det va gratis. snabbtänkta brudar.
vi kanske va på platens en kvart sen tappade vi bort varandra och jag tyckte att det va lika bra att gå hem. hann med lite ögonbrynspennagrafitti innan jag gick hemmåt. levde apa med ida när jag kom hem. stackars henne, vad hon får stå ut med!!.
O allt jag vaknade med i morse var en bakfylla och ett sårat ego. så kan det gå ibland.
varför är det så svårt att släppa tanken?. jag orkar inte med nåt sånt igen. så skönt att bara ha mig själv. släppdetsläppdetsläppdet. släppt.

nu ska jag o mitt sarjade ego ut o ta en bärka.

No comments: